lauantai 11. lokakuuta 2014

Retkiä

Viikon toinen sairauslomapäivä. Puolisolla etäpäivä. Olin vasta aamupalalla kun hän ilmaantui työnsä tehneenä ja sanoi että nyt voidaan mennä. Mentiin sieniretkelle, puoliso, Piki ja minä. Tunnissa kerättiin sangollinen suppiksia. Iltapäivällä tehtiin retki myös isolle kirpputorille.

Olen alkanut hankkia itselleni kenkiä. Vuosikymmeniin ei ole ollut muita kuin lenkkarit, gore-texit, crocsit ja tanssikengät. Epänaisellinen tyylini on siis pitänyt tälläkin saralla. Panostan enemmän kurakelpoisuuteen ja mukavuuteen kuin kauneuteen. Kengät maksavat uutena käsittämättömän paljon. Vasta tänä vuonna olen tajunnut että kirpparilta saa siistejä ja käyttökelpoisia naisten kenkiä kohtuuhintaan. Tähän asti olen keskittynyt näkemään vain vaatteita, enimmäkseen lasten. Tämän päiväiseltä reissulta mukaan lähti suloiset nauhalliset nupukkiset korkokengät seitsemän euron ja Timberlandin turvakengät 25 euron hintaan. Kummatkin uudenveroisia ja hyvälestisiä. Turvakengillä on parempi painaa lapiota saveen kuin ohutpohjaisilla crocseilla tai kumisaappailla.

Vain elämää -ohjelmakin katsottiin yhdessä puolison kanssa. Oli Jenni Vartiaisen päivä. Jenni on suurin suosikkini nykypäivän tähdistä. Eipä tuosta oikein muuta osaa sanoa kuin että ihana.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti